פעילויות נוער

פעילות "אחריי"

פעילות אחריי        פעילות אחריי

 

קבוצות "אחריי!" לצבא ובשטח במעלות, יצאו לסדרת שטח במדבר, למפגן תמיכה ענק למען שירות משמעותי ועשייה חברתית

קבוצת "אחריי!" לצבא ו "אחריי!" בשטח במעלות, לקחו חלק פעיל ביחד עם 4000 חניכי וחניכות תנועת "אחריי!" בסדרת שטח מאתגרת בנגב, וערכו מפגן תמיכה ענקי למען שירות משמעותי ועשייה חברתית למען הקהילה, תוך מסע אלונקות מפרך ומאתגר. לאחר המפגן התקיים טקס הסיום החגיגי של תנועת "אחריי!, הטקס התקיים בקבר בן גוריון בשדה בוקר וחתם שלושה ימים מאתגרים בהם עברו החניכים יותר מ 40 ק"מ שבהן הכירו את הארץ, ניווטים, תרגילי מנהיגות, גיבוש קבוצתי ופעילויות שדה חינוכיות, לבסוף הרוויחו את חולצת "אחריי!" הנכספת. "עכשיו רשמית אתם "אחרייניקים", החולצה תזכיר לכם בכל פעם שכפי שצלחתם את אתגרי המדבר תוכלו להצליח בכל אתגר שתפגשו" מתוך דבריה של מנכ"לית העמותה, ענבר הרוש- גיטי.

חניכי "אחריי!" ביקרו בבסיסי צה"ל, למדו על תפקידים מגוונים בשירות הצבאי, הכירו את הנגב תוך לימוד מורשת בן גוריון ובעיקר הפנימו כי ביכולתם לסמן מטרה ולהגיע אליה תוך התמודדות עם כל הקשיים והאתגרים שבדרך. חניכי התנועה מגיעים מכל גווני החברה הישראלית וביניהם ילידי הארץ לצד עולים חדשים, דתיים לצד חילונים, דרוזים ובדואים לצד יהודים, נוער משכונות, פנימיות, מרכזי עולים, חסות נוער ועוד.

תודה גדולה לכול התומכים בפעילות הקבוצות בעיר ובכלל זה עיריית מעלות, המתנ"ס בהנהלתה של מרינה רוזנר ומחלקת הנוער וכן לעמותת "גלילה" בראשות יעל בר-לב ולאבות המאמצים של הקבוצות, רפי בוגנים וז'ק בו זקן שההגעה שלהם לסדרה עם שלל פינוקים היא כבר עניין של מסורת..

תנועת אחריי! מפעילה, בתמיכת בנק לאומי והקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין, למעלה מ- 305 מסגרות פעילות בכל רחבי הארץ. מסגרות הפעילות כוללות הכנה לצבא, הכנה לבגרויות, חוגי שטח והכרת הארץ, ארגון בוגרים מלווה את חניכי כלל התוכניות עד גיל 25. "אחריי!" מעודדת את חניכיה לתרומה והתנדבות בקהילה תוך פיתוח מנהיגות ואחריות אישית של כל חניך על עתידו ועל עתיד החברה. במסגרת ההכנה לצבא נפגשים החניכים עם מדריכים מדי שבוע ומבצעים פעילות פיזית לצד פעילות ערכית- חברתית. בסיום כיתה י"ב יכולים החניכים להמשיך למסגרות ההמשך של התנועה- שנת השירות "אחריי! בקהילה", בתמיכת הקרן לידידות ,מכינת "גל" בשיתוף מרכז "מעשה" ומכינת "אופק" חצי שנתית.

הקבוצות פותחות שעריהן ומזמינות בני נוער נוספים להצטרף לפעילות.

ימי שני וחמישי, 18:00-20:00. לפרטים:

אלון, מדריך הכנה לצבא- 052-4624143

כרמל, מדריכת "בשטח"- 050-3636007

לראיונות נוספים עם ראשי העמותה, מדריכי הקבוצות וחניכי הפרויקטים או לפרטים נוספים- ניתן ליצור קשר עם דרור פלד 054-7473834.